اخبار جديد ترين آهنگ ها و ابيات ادبي
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : مهدي

حسین .... معروف به حسین ابلیس 4 سال است که گروه ۰۵۱ را تشکیل داده وآلبوم زیبایی را با 41 آهنگ رپ بسیار زیبا را به دنیای رپ هدیه داده است.051 ابتدا فقط یک سایت بوده که از اینور اونور رپرها برای سایت آهنگ براش میفرستادن(با توجه به اینکه سایت هیپ هاپ کم بوده )و اینا هم تو سایت 051 آهنگهارو آپ میکردن . تا اینکه ابلیس در 16 سالگی شروع به خوندن میکنه و با گروه 051 هم شروع میکنه که کد مشهد هست و ابلیس هم مشهدی هست . تو اونگروه فقط حسین خواننده تک خون بوده و عضو مهم دیگه گروه سیامک بوده . سیاه سفید هم قرار بوده بیاد که نیومده.و بعدا سیامک به سیاه سفید پیوسته و بقیه اعضای گروه هم ( آهنگساز و هم خوانها ) میرن سر خونه زندگی خودشون .

ابلیس هم با گروه تهی و تتلو کار میکنه . ( به قول خودش میفته تو اکیپ تهی- تتلو ). اولین آهنگی هم که با اونا میخونه همین 1001 شب هست .بیوگرافی حسین ابلیس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جديد ترين آهنگ ها و ابيات ادبي و آدرس mahdinava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 21001
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1