اخبار جديد ترين آهنگ ها و ابيات ادبي
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 18:51 :: نويسنده : مهدي

« هيچکس » تقريبا شناخته شده ترين به اصطلاح خواننده رپ فارسي است.
هيچکس يا گروه 021 ديگر نامي است که از اين خواننده رپ در ميان طرفدارانش شناخته شده تر است.

« هيچکس » يا همان سروش لشکري دانشجوي رها کرده رشته زبان انگليسي واحد گرمسار است که به عنوان تنها فرزند ذکور يک خانواده 5 نفره ساکن منطقه ونک تهران، بيشتر از بقيه خوانندگان موسيقي رپ در ميان جوانان مورد اقبال قرارگرفته است.

لشکري که متولد 1364 است تا 2 سالگي در آلمان زندگي مي کرد. پدر سروش که اصليتا همداني است مالک کارخانه اي در اصفهان است تا وضع مالي خوب پدر دليلي باشد بر اينکه وي با تاسيس استاديو ضبط موسيقي نسبتا مجهزي در تهران و اجاره آن به ديگر هم کيشانش مشغول ضبط انواع موسيقي رپ فارسي باشد.

براساس همين گزارش به تازگي سروش لشکري يا همان « هيچکس » به اتهام ترويج و انتشار موسيقي بدون مجوز از سوي دادگاه فراخوانده شد تا با افتتاح پرونده اي با تامين قرار وثيقه اي به مبلغ 5 ميليون تومان و به قيد تعهد نسبت به عدم خواندن موسيقي رپ بدون مجوز تا زمان تشکيل دادگاه آزاد باشد.

لشکري با وجود داشتن خانواده اي مذهبي برخلاف عقيده و ميل خانواده خود با عنوان پدر رپ فارسي به کار خود ادامه مي دهد و تا جايي پيش رفته که با چندين رسانه خارجي از جمله بي بي سي فارسي و صداي آمريکا به مصاحبه پرداخته است.

سروش لشکري از نظر نسبت فاميلي رابطه اي نيز با آزاده خلبان، سرلشکر لشکري با سابقه ترين آزاده در بند اسارت نيروهاي بعثي عراقي دارد تا از اين نظر نيز منحصر به فرد باشد.

لشکري با داشتن سوداي ميليارد شدن به تازگي برنامه هاي خود را براي خروج از کشور و ادامه فعاليت خوانندگي خود در آنسوي آبها دنبال مي کند اما نداشتن کارت پايان خدمت تا اين لحظه مانع تحقق آرزوهايش شده است.

بر اساس همين گزارش پدر سروش که به مرز 60 سالگي رسيده است شايد تنها دليلي باشد که به معاف شدن وي از اعزام به خدمت سربازي و دريافت کارت پايان خدمت باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جديد ترين آهنگ ها و ابيات ادبي و آدرس mahdinava.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 21000
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1